Dirigit a:
Empreses i particulars que vulguin realitzar tràmits des de casa o des de l’oficina a través d’Internet.
Objectiu:
En finalitzar el curs l’alumne obtindrà els coneixements necessaris per realitzar tràmits electrònics amb qualsevol administració mitjançant qualsevol dels dispositius (mòbil, tablet o pc) sense necessitat de desplaçar-se presencialment. Així mateix coneixerà el procediment per tal d’obtenir i instal·lar-se un certificat digital en qualsevol dispositiu. També podrà signar documents digitalment amb validesa legal sense necessitat de desplaçaments a través d’Internet.
Característiques:
Curs teòric i pràctic amb exemples i resolució de dubtes a cada sessió.
Temari:
– Què és l´administració electrònica?
– Quins tràmits puc fer a través d´Internet?
– Col·lectius obligats a relacionar-se electrònicament amb l’administració.
– Avantatges de l’administració electrònica.
– Què és un certificat digital? Tipus de certificats.
– Quin certificat digital necessito?
– Com puc obtenir un certificat digital?
– Com instal.lar un certificat digital en els meus dispositius?
– Què és la signatura electrònica?
– Com puc signar electrònicament un document? Validesa legal.
– Com puc comprovar la validesa d´un document signat electrònicament.
– Supòsits pràctics i resolució de dubtes.
Data: setembre 2019
Durada del curs: 3-4 hores en dues sessions
Idioma del curs: Català
Preu: 50€ IVA inclòs
*És imprescindible un mínim d’inscrits. En cas contrari, el curs es pot posposar o cancel·lar.