• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
Empordà Cowork

Empordà Cowork

Coworking a Figueres

  • Coworking
  • Reunions
  • Cursos
  • Nosaltres
  • Blog
  • Contacte

Administració electrònica i ús del Certificat Digital Bàsic

06/08/2019 per

Dirigit a:
Empreses i particulars que vulguin realitzar tràmits des de casa o des de l’oficina a través d’Internet.

Objectiu:
En finalitzar el curs l’alumne obtindrà els coneixements necessaris per realitzar tràmits electrònics amb qualsevol administració mitjançant qualsevol dels dispositius (mòbil, tablet o pc) sense necessitat de desplaçar-se presencialment. Així mateix coneixerà el procediment per tal d’obtenir i instal·lar-se un certificat digital en qualsevol dispositiu. També podrà signar documents digitalment amb validesa legal sense necessitat de desplaçaments a través d’Internet.

Característiques:
Curs teòric i pràctic amb exemples i resolució de dubtes a cada sessió.

Temari:
– Què és l´administració electrònica?
– Quins tràmits puc fer a través d´Internet?
– Col·lectius obligats a relacionar-se electrònicament amb l’administració.
– Avantatges de l’administració electrònica.
– Què és un certificat digital? Tipus de certificats.
– Quin certificat digital necessito?
– Com puc obtenir un certificat digital?
– Com instal.lar un certificat digital en els meus dispositius?
– Què és la signatura electrònica?
– Com puc signar electrònicament un document? Validesa legal.
– Com puc comprovar la validesa d´un document signat electrònicament.
– Supòsits pràctics i resolució de dubtes.

Data: setembre 2019
Durada del curs: 3-4 hores en dues sessions
Idioma del curs: Català

Preu: 50€ IVA inclòs

*És imprescindible un mínim d’inscrits. En cas contrari, el curs es pot posposar o cancel·lar.

Contacta amb nosaltres per inscriure’t al curs o per més informació:

sidebar

sidebar-alt

© 2025 Empordà Cowork. Fet amb des de Figueres (Alt Empordà).
Mapa web · Avís legal · Política de privacitat · Política de cookies